kul kul:)

sho all!:) hade en sån skiit rolig kväll!!! först på världens bästa film, valentines day, asso shit jag bara älskade den! de handlade om massa olika människor o typ alla som va me e verkligen kända o sjukt bra skådisar! o liksom på något sätt så va de liksom så att alla kände alla på något sätt, så grym film o allt:) men jag va ju där me emma o fanny, de va jätte mysigt tjejer vi tog inga kort:( men vi hade skiit kul endå, sen träffade vi büccan, jossan, bim o nathalie (vet nt riktigt hur hon stavas, förlåt baby) sen efter en stund då så drog emma o fanny o jag va kvar me dom vi bara flummade runt vid plattan o sergel o hade skoj!

lite senare kommer lite gäster hit, trevligt trevligt!:P haha men de kommer bli lite kul för man kan ha skoj me dom också, jag tror dom vill kolla på melodifestivalen men har inget sug för de så de blir väl prata i tele i kväll också, haha mina kvälla slutar typ alltid så, tac vare emelie älskling:P haha nä men jag gillar de!
haha blev lite långt inlägg men hoppas ni pallar läsa.




de e bara såå gulligt att båda heter taylor o så e dom ihop desutom! åhh
va jag e avensjuk på henne!!!<3



haha den här låten va ganska inne igår, alla stod typ o sjöng i cafeet o allt, skiit
kul! haha jag gillar den!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0