sjuk

asså jag brode gå på träningen men jag är sjuk så vad ska man göra lixom :(
jag vill ju fan träna men nej nej jag ska ju va sjuk såklart så vad skaman gör åt saken!? åå det suger
asså jag dör alice ska ju skaffa hund och den på bilden är ju bara för söt!!!
haha isabella hade skrivit M <3 R på min hand och pappa såg det och han ba jaha vad är det där jag ba det står för martling och rebecca hahaha xD (alla kanske inte fattar men det är inte nödvändigt att ni gör xD )
såå kul idag med isabella haha vi hade några roliga stunder idag asså xD
haha asså vet ni på biologin satt jag och höll på med mina ögon och asså jag garva såå jävla mycke har inte gjort det på länge asså xD ögon är roliga har man tråkigt så är det bara att börja att hålla på med dom då har man inte tråkigt längre ska jag bara säga er xD

juset amie om du ser det här så ska jag till landet i helgen så det blir inget hemma hos mig. jag vet inte om jag har sagt det redan till dig men nu vet du det iaf <3

my god jackie och patrik vann paradis hotel!!!! det va lite bra fast jag vet inte ville ju från början att greta och cimon skulle vinna men så blev det inte :(

men nu pallar jag inte skriva mer kanske skriver ikväll love yah // becci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0