snart på gran canaria:)

om en vecka är jag på gran canaria:) ska blii så skön att komma bort från detta skiit land känner jag nu, jag åker jätte tidigt på torsdag morgon o kommer hem torsdagen där efter de blir bara en vecka men bätte än ingenting:) ska bli så skönt me al in clousi (haha elr hur de nu stavas, haha ni kanske fattar? nä man liksom får allt o de ingår:P) sen så får jag o min syrra ett eget rum, jag känner lite frihet asso:) men ska ta ett snabb bad nu innan glee börjar sen packa väskan för de blir friskis o svettis imorgon till svenskan sen ska jag ha me lite till dramatiseringen imorgon haha vi har vecka tema kärlek, väldigt sköönt faktist för vi har inga andra lektionen:)

är typ skiiit sur för imorse spelade ju sverige mot slovakien o vi förlorade:( asso seriöst vi åkte ut i kvartsfinal, vi som har vunnit ganska bra nu o tog guld förra os o damerna silver faan vad börjar hända?! aja vi ligger typ 7 på medalje listan i os så vi är endå lite duktiga:) men e endå såå pisst of asso!




jag tycker den här e ganska bra:) haha så kul när bim berätade om den o amie trodde att hon drev så hon spelade me o vi andra fattade inget, typ nt amie heller:P hahah (ingen kanske fattar nu men de va kul i stunden:)

puss o kram<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0