söndag

hej alla! änu en söndag, idag ska vi hälsa på massa me hundar:) vi ska ju hälsa på Gizmo idag o jag hoppas såå mkt att pappa tål den! igår gjorde han nt de men vi tror för att de va en katt där då så vi ska försöka idag utan katt:P sen ska vi hälsa på några hundar som pappa verkligen ska tåla men dom e jätte fula! elr nt så mkt nu men dom kommer bli de sen:( men men hellre en ful hund en ingen alls:P haha men den kanske bli sötare när man väl börjar gilla den... elr?! hehe vi får se. ska dra nu så vi hörs sen, ska ta så mkt kort idag! o jag lovar jag lägger upp dom sen då:)


jag just nu:) lite osminkad o så men men vi ska
ju bara träffa hundar såå.... i dont care:P

i fredags tog jag o büccan massa bilder som va lite cp men roliga!:P haha men hon har lovat att lägga ut dom så fort hon kommer hem! så de blir väl idag elr imorgon hahahaha bara så ni vet:P se you<33

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0