måste bli bättre, jag drar ju imorgon!

idag har jag bara varit hemma o packat o fixat lite, jag har nt mått bra:( hoppas jag ialla fall blir lite bättre, tror dock nt at jag kommer bli eelt bra tills imorgon men kanske lit, jag ska ialla fall dra o lägga mej tidigt ikväll ska ju upp halv 4 imorgon, då messar jag er mina älsklingar!:) såå ska försöka att ligga o sova vid 11 elr så skiter jag i att sova...? haha nä sömnenkanske gör mej bättre så sova blir de, vaknade precis för att jag har sovit så ska äta nu sen ducha.

detta va mitt sissta inlägg innan gran canaria:( men jag lovar att skriva så fort jag kommer hem så heej då alla mina älsklingar:

*Bim
*Amie
*Becci
*Bella
*Emalie
*Emma
*Fanny
*Malin
*Jossan
*Casandra


hoppas jag nt glömmde någon nu asso! haha pinsamt annars xD
älskar er alla!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0